13 september 2008

Progress

to be continued

5 kommentarer:

Anonym sa...

Carissima Maria,

Lö kväll. Har just kommit hem från goda vänner. Och nu sitter jag i Ditt kök. Underbara kommunikation i realtid. Jag njuter av spetsarna på Din senaste målning - och Du har just skrivit i Din nya anteckningsbok. Något poetiskt, förstår jag. Vad som kommer därefter - vågar jag gissa? Du överraskar alltid! Bacione, Ingrid

Anonym sa...

Hittade hit av en slump men hittar ingen mailadress. Lämna den hos mig så skall jag skicka dig ett mail http://hemmariket.blogg.se

Dubbelörn sa...

Det här ser verkligen ut att bli så rätt så...

Vackert!!!

Knackade på hos dig men då var du inte på plats... närmar de sig öppning snart? Man blir väl inbjuden till invigningen ;)

Kram

me and alice sa...

Underbar blogg!!!

Hittade hit via Timeless home Annika!!
Kram Susanne

My Notting Hill sa...

You studio is lovely - so light filled. Love the piece w/ all the texture - looking forward to seeing more of it.