10 oktober 2008

Redan imorgon 10-14


Här är det minsann full fart! Tack Alla Ni goa som sätter blåslampan på mig. Mamma Mia! I morgon har nu Alla bestämt att jag öppnar min butik. Så Varmt Välkommen 10-14. Torggatan 2 i Malmköping är adressen och fiket ligger vägg i vägg om du tycker det är tråkigt. Där kan du trösta Dig med de godaste chokladkakor, med eller utan kolhydrater! Och jag lovar, de har världens godaste kanelbullar. Det finns minsann ett fik till, Fåret, de har också inredning och blommor. Vi har 2 blomsteraffärer. Hos Malmköpings Blommor kan du lära dig alla blommor på latin. Besöka Mitt Rum, Antika Möbler som har utförsäljning, Antika Bohm, Se Fin ut och shoppa kläder, köpa skor och stövlar hos SkoNilsson Lindqvist Möbler firar 70 år och har massor av jublieumserbjudanden. Södertull Byggnadsvård där du t.ex.kan planera vårens inköp av vackra trädgårdsmöbler eller få ditt fönster lagat. Gull & Mull bjuder dig till en underbart charmig bokhandel. Hemtrevnad i vacker gammal byggnad med nytt och gammalt. PingsKyrkans Loppis, Second Hand affär, Färghandel och Klädbutik för små och stora. Systembolag såklart och matvaruaffärer. Kanske vill du köpa ett torp eller t.o.m ett hus? Klippa håret eller få massage, gå till Chiropraktorn med din dåliga rygg eller få fotvård och må som en prinsessa. Och är du sen hungrig och trött finns Plevnagården & Malmköpings Wärdshus. Titta in på vår hemsida för att lära dig mer.
Som sagt Varmt Välkommen till Malmköping

6 kommentarer:

pudelflicka sa...

Grattis ! Vad roligt att du öppnar upp ny butik.
Hade jag haft möjlighet hade jag gärna kommit på öppningen i morgon.
Stor kram från Hedvig

Dubbelörn sa...

Jag kommer!!!

Men herre güd du glömde det allra godaste Kafé Ottilias räkmackor!!! De är outstanding o går inte av för några hackor ;)

Kram

Love Your Homes sa...

Det kommer att gå toppenbra...så klart....ta mycket bilder, kram och spark i rumpan, Ingela

timelesshome annika sa...

Lycka till Maria!
Jag kommer och hälsa på någon dag.
Kram Annika
Vad blir det för öppet tider?

Gårdsromantik sa...

Grattis till nyöppningen av affären!
Ser ju jättefint ut!
Hoppas det blir massor av kunder!
Jag önskar att jag kommit så långt.
Så mycket spännande det fanns runtikrong din butik också.

Kram och Lycka till från Maud

Anonym sa...

Carissima,

Hur har det gått? Har tänkt på Dig så mkt under helgen. Själv varit däckad av förkylning. Åter på benen.

Psst.... Du har fått en tag av mig. Se min bloggpost i dag. Bacione, Ingrid