18 augusti 2008

Bara målarfärg överallt

Det är bara spån, spik, verktyg och målarfärg överallt. Det blir inte ens en bild. Istället gick jag in på Timeless Home och fann denna underbara cykel. Gick självklart vidare till källans sida, Candace Olson Designer Fabric, ., underbara tyger hos Kravet. Jag önskar att hösten blir vacker och att jag hinner få ordning på min gamla skrothög till cykel så jag kan ta en tur. Till nästa år ska jag absolut göra den så här fin. Tack Annika för denna ljuvliga bild. Och din utmaning har jag redan klarat av tidigare under rubrik PÅ KUL.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Cara,

Ja visst... Helt underbar! Skeppshult tillverkar en cykel i samma "anda", om Din gamla hoj är finito. Björn Dahlström har designat. Men väskorna.... får man söka på loppis. Och tygerna.... Kan vi hoppas att Du har några balar i Din butik till hösten... Du är ännu så hemlighetsfull. Skickar bara korta röksignaler.. Bacione, Ingrid

Anonym sa...

Jag håller med dig - det var verkligen en underbar bild på en vacker cykel1