06 maj 2008

Fönster i Malmköping


Nyfiken på Malmköping? se mer på www.malmkoping.nu

4 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Du har missat det gula huset på Kungsgatan med de underbara fönstrena *skrattar*. Jag vet inte hur många gånger jag gått runt i köpingen o fascinerats av alla hus med härliga fönster. För att inte tala om alla ljuvliga gamla lampor.

Som Melins gavel med små fönster o belysning på vintern *ler*


Kramar

MARIA sa...

Det är spännande när man tittar nära på något. De är ju många, får göra ett inlägg till senare.Ha en underbar dag.
Kram

Anonym sa...

Hej, grannen festade 4 en morgon och vi sa till. Nästa gång blir det hyresvärden.

Är mitt i ett projekt på jobbet - massoratt göra och jag sliter som tusan.

Vi kanske kan ses alla tre Örnen du och jag i sommar på Tingsgården över en lunch?

Love Your Homes sa...

Hurra för fina fönster och sirliga utsmyckningar.
Jag bara måste besöka Malmköping någon dag.

Är något av fönstren månde en ny lokal?

Kram på dig,
Ingela